slide show

130414

Blev precis klar med mitt projektarbete, eller ja rapporten skickade jag in i tid men själva projektet har jag nu skickat iväg för produktion och om några dagar ska jag väl ha den här hemma. ska visa er då, det handlar om mina naglar för er som inte vet.
 
nu ska jag göra mig iordning och hoppa i sängen, har praktik imorgon-onsdag och på torsdag ska jag äntligen få fixa mitt hår, wiieee!
 
 
Linnéa

Låter som en bra vecka ju :)

Tack, jag är SÅ nöjd med min nya jacka <3

Spännande! :)

SV: Tackar :)

M A T I L D A ♥

sv. visst var den, älskar den ! :D
KRAM

snie.blogg.se

sköönt med hårfix=)

Lotta

Sv: Jaa, det var jättefint!! :) Har du haft en bra helg?? =)

liborius

åh skönt att vara klar med projektarbetet:)

Emelie

åh tack, det ska jag verkligen! håller på för fullt på att bli frisk!!:)haha hatar att vara sjuk!

fin du är& jag ser verkligen i fram imot att se projektarbetet! :)kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: