slide show

130412

Vaknade upp till en helt grå himmel idag, snacka om att man har blivit bortskämd dom senaste dagarna när det varit soligt och fint ute. idag är jag iallafall ledig och har precis duschat och ätit frukost, ska ta och fixa mina naglar nu, (är helt handikappad utan naglar hahah) plugga och sen ska jag iväg till frisören och lämna in mitt löshår, ska kanske göra någon ljus slinga i det men vi får se hur det blir sen när jag ska färga mitt också.
 
 
 
marina

sv. tack, visst är han. :)

aamelasmoa.blogg.se

ha en bra fredag och ha en bra helg :D

Linnéa

Åh, låter ju som en supermysig fredag <3
Min är väldigt grå, men jag ska bara chilla idag tror jag :)

Elin

Fin blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: