slide show

130411

Har varit iväg till skolan en snabbis idag och nu är jag hemma och ska plugga lite, hoppas jag blir klar med den där rapporten nu idag eftersom att den ska in imorgon, det är rätt mycket att skriva men ska bli grymt skönt att få det överstökat.
 
om jag hinner ska jag även ta och fixa nya gelénaglar, har en utväxt på 3 veckor nu och dom är inte alls fina längre, vissa naglar har jag redan haft av också. så himla skönt att kunna göra det själv hemma iallafall!
 
 
typ nyss, fiiint..
 
 
Sarah

Lycka till me rapporten :)

Mathilda

häftig header du har!

Linnéa

Skön bild :)
Hoppas ditt skrivande blir riktigt bra då <3

Ja, den vita blusen från Gina är sååå himla tunn och skön - perfekt till turkiet :)

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

Såå fin!

sv: hihi,aw tack :D
kramis♥

Dina

Härlig blogg hörru :D

Nu är ännu en tävling igång och det är super enkelt att delta som vanligt. Kika in! :) kramis

Linnea - fotoblogg

sv: Tack så mycket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: