slide show

130407

Nu är mitt sista lov någonsin (känns rätt sjukt att skriva så haha) slut och det är snart dags att krypa ner i sängen igen, kommer dock ta ett tag att somna eftersom att jag som alltid varje lov vänt dygnet uppochner.
 
by the way, jag kommer inte ha någon skola nu dom närmsta veckorna eftersom att vi ska ha praktik ett tag, ska till skolan några dagar iallafall för nationella prov men annars så har jag praktik vilket är rätt så skönt men lite segt också. så imorgon och på onsdag är det vero moda som gäller igen!
 
 
randombild från mars nångång.
Josefine ♔

Sv: Eller hur!! :)

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

så söt!

sv: det är värt ett försök, det beror ju på helt och hållet vilken hy man har men jag tyckte den var kanon :)
kramis♥

Linnéa

Älskar din tröja <3

snie.blogg.se

skönt, sista året då? :)

Malin

Sv; Ja det var härligt!

Ja absolut!! :)

J O Y ▲

sv: Åh kul att du tycker det :D

liborius

kul med praktik ändå:) ska du jobba där i sommar också?:)

anna

kul med praktik :)

Erika

Skoj praktikplats :)

sv. Han är grym!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: