slide show

130402

God morgon bloggen! blev en väldigt tidig update här idag men jag har varit vaken i princip hela natten, har sovit i kanske 2-3 timmar bara och så vaknade jag för ca 30 minuter sen. 
 
dagens planer är att åka in till stan men vi får se hur det blir med det, ska försöka hinna med att ta en PW i solen iaf.
 
lite fina bilder från igår haha.
Isabella Werecki Lycknert

Svar: Jo, men det är bra, är frisk nu så det är skönt! ♥

Linnea - fotoblogg

söta bilder :)

Elisa

Oj vad jobbigt att sova så lite:(

SVAR: Nej, jag hade det förra veckan!:)
Gör du bloglovinbyten?:)

snie.blogg.se

usch va drygt o sova så lite!

Linnéa

Tackar, tänkte att jag behövde en sommarklänning till min Turkietresa :) Lite sånt jag behöver köpa...

Emelie

Fin du är gumman!:)
sv. Åh ja visst är dem snygga! vill ha!!kramis

Elin

Härlig blogg<3 Du har världens finaste inspiration och du skriver mycket bra! <3 Snälla, skulle du kunna kommentera något om hur du tycker min blogg är och kanske ge mig lite förslag om vad jag ska förändra eller börja göra något? Ha en fortsatt trevlig dag! Kram!

Olivia Magnusson

Usch så jobbigt att ha sovit lite, men hoppas dagen blir bra iallafall :D

sv: ja verkligen :D
kramis♥

Jessica

oj det var lite du sov D:

sv, vsg! :)

Sara - Hold on be strong

Härligt med pw :)
Sv: visst :D
bloglovin byte? :)
kram

isabella

Har frågestund i min blogg så kika gärna in och fråga vad du vill nu när du har chansen, skulle vara kul, kram! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: