slide show

TODAY

Idag har det varit en helt okej dag. kom till skolan efter 9 och fixade naglarna på en vän och det tog väl 2 timmar kanske (bilder kommer) och efter det blev det lunch på stan med en annan vän.
 
sen drog jag till tatueringsstudion och gjorde min första tatuering! var typ dönervös innan eftersom att det var första gången och visste inte vad jag skulle förvänta mig för smärta. det gjorde såklart ont och kändes nästan som att nån typ rev med en riktigt vass nagel i skinnet eller nåt sånt men det gick bra och var över efter kanske 20 minuter. vad jag gjorde för nåt får ni se snart när jag tagit av plasten. är sjuuuukt nöjd iallafall!
 
dagens;
 
 
 
 
 
 
 
Annika

SV: jorden har gått under minst 1000 gånger redan, haha :) Men jag kan inte låta bli att tänka på 21 december 2012. Det har varit så heta diskussioner om just det datumet, så såklart blir man lite fundersam :/

Nelly

Vad tatuerade du in för motiv? :)

sv: Haha okej, ungefär så det hände för mej - man letar efter en annan sak om Top Model och snubblar över vinnaren..! :/

GeMina Arts

Sv: Ja det är härligt! :) Åh vad kul med tatuering! Jag är själv sugen :P
Gillar din jacka/väst väldigt mycket!

/Johanna

Liborius

snyggt!
tusen tack:) blir mycket svart för min del vid den här årstiden:)

Mimmi

Jätte härligt blogg, är halsstuken från gina? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: