slide show

new york city in black&white .







 


 
 
 

 

Saknar new york galet mycket!! kan verkligen inte vänta tills nästa år då jag ska tillbaks till the big apple och förhoppningsvis stanna där lite längre än sist. new york i love you!
Marre

Åh jag ska dit om ett par månader och fira nyår! :)

Chaterine

Visst gjorde dem!! :)

Fina bilder ^^

Anna T - Nörd och Filmskapare

Sjukt fina bilder :D vill verkligen åka till New York någon gång! Kanske bo där till och med :D

sv: Härligt!
Nu sitter jag och tar det lugnt och ska dra till jobbet om en timme typ! Vad ska du hitta på idag?

Nicolina

Sv. Jepp^^

Marie

Fina bilder, dit måste jag åka någon gång. Nu blir det Mexico :)

Elin

Sv. Tack så jätte mkt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: