slide show

michelle top


 
Hittade nyss ett par enkla men fina toppar från gina. gillar den vinröda mest eftersom att jag har en liten thing för mörkrött just nu och skinnvästen på bilden skulle bli riktigt snygg till också tror jag! like them?
 
Mathilda

Vilka fina kläder!
Allt bra med dig? :)

Caroline

den vinröda var verkligen snygg!

tack! åh, jag tycker med den är superfin:D har du någon bild när du har den på dig?:)

rebecca - modeblogg med outfits

Riktigt snyggt!

MARIA - mode, outfits & inspiration

Ååh så snyggt!

FotoFia

sv: Ja, det tycker jag med. Det bästa är att dom är så otroligt sköna! :)

Tycker skinnvästen är riktigt cool, vet dock inte när jag skulle använda en sån tyvärr :(

Carro

åå snygga!! sådär skulle jag med vilja matcha!

anna

så snyggt!!

Sofia

nice :D

moufieeh

topparna var sjukt fina! :D

sv; hihi ja! :) allt bra?
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: