slide show

rouge profond

 
 
 
Förut hatade jag rött nagellack men nu gillar det! iallafall de lite mörkare nyanserna som den här t.ex.
Julia

Tänkte nästan det! De var identiska! Köpte mitt förra året!:)

Elsa

sv: Ja verkligen, man blir helt fast! Svårt att förklara såhär, men ändra storleken på bloggen gör man genom att ändrade wrapper och content, för att säga det lite snabbt. Bra beskrivning här: http://www.designadinblogg.se/andra-bredd-pa-din-blogg/
Antar att det va det du menade. Det är annat pill om du även vill ha en så stor header som jag har :)

† sandrafagerberg-

sjukt härlig färg :)

Frida

Riktigt snygg färg!
Ja jag älskar den. :) Köpte även peacock, vet inte siffrorna nu men. :)

M A T I L D A ♥

snygga naglar !

Ninni - Vimsiga mamman

läckert =)

elsa:D

Tack!:D

Gud vilket fint!<3

Emma

Fina :)

Lina S

snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: