slide show

beetle green

 
 
Lackade om mina naglar nu ikväll i en färg från isadoras höstkollektion (älskar alla deras lack från den kollektionen btw, vill ha alla) som heter beetle green. köpte mitt lack förra året dock men har inte använt den så många gånger men den är verkligen fin och skimrar i blått och lila men det lyckades inte jag inte fånga på bild som vanligt haha.
 
LINA | FOTOGRAFI OCH KREATIVITET

SV: Det minns jag inte :(

sofie

sv: ja jag med det ska bli riktit kul :D,

ska ni med på studentkryssning?

diys.blogg.se

snygga naglar! :D

sv: tack så mkt julia!

Liborius

åh vilken snygg färg!

Emelie

Tack så mycket! :D'
Vad fint lack :O

Anna T - Nörd & Filmskapare

Wow riktigt snyggt ju :D älskar coola färger med lite glitter i, perfekt då ju :D!

sv: Okej, gick och la mig strax efter det också ^^ idag blir det chill å kanske lite mys ikväll! Har du planer för dagen?

linnhahne.blogg.se

Ja dom är svin snygga! :D
Ja dom är lätta att gå i, är ju så pass hög platå :)

otroligt snygga naglar!

sv: verkligen :D

Liborius

hur många syskon har du? själv fick man ett till igår^^

♫♪ sandra T

åh läcker färg!

Malva

- Aa, verkligen! :D

Molly Boman

åh vilket fint :)
sv; :)

jennifer

Tack så mycket ,fina naglar älskar att det glittrar på ett speciellt sätt!

J E N N I F E R F O T O

Tusen tack och varsegod :)
Snyggt nagellack! :)

Frida

Då är jag inte helt efter då. :) Har nämligen den jag med. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: