slide show

8 things that i have done

 
 
 
 

Var på attitude mässan förra året och satt näst längst fram på modevisningen, var grymt / shoppat massor i NY / sett (inte träffat tyvärr) avril live för några år sen / åkt helikopter tillsammans med min syster när jag var liten, kommer inte ihåg så mycket / kanske inte nail artist men är diplomerad inom gelé / nyss skaffat mitt ankare som betyder väldigt mycket / är inte direkt proffs på att applicera makeup men jag kan grunderna iallafall / min kompis är zumbainstruktör och har varit med på 2 av hennes pass och fler blir det.
FotoFia

sv: Jo precis, lite jobbigt att ha den under vinterjacka liksom :p

j u l i a

gud vad kul! det där är ju sådanna där grejer man bör göra i livet liksom :)
SV; Jaha okej, för har varit sugen på ett OPI men har hört så olika om det, så är ju lite tveksam :) priset är ju ganska saftigt också så :/

Caroline

så kul när man faktiskt gjort något som står på sådana här bilder!:)

åh den vita jackan eller koftan eller vad man nu ska kalla den är ju skitsnygg:)
ja det är så dyrt från nastygal:/

ava miranda

åhh! saker som jag gärna vill göra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: