slide show

120922

Har inte mkt att blogga om just nu som ni kanske märkt, kan ni inte tipsa om nåt ni vill läsa om? eller ge tips om nån ny kategori eller nåt sånt, känns som att jag skriver om samma sak hela tiden..
 
om en timme ska jag iallafall över till min bästa vän, vi båda har mycket i skolan (hon går i högskolan nu och jag 3e året) just nu så vi hinner inte ses så ofta vilket är sjukt tråkigt såklart. men det bli kul att ses idag iaf och ikväll ska jag testa på att göra egen is chai, har blivit beroende haha.
 
 
gårdagens detalj
Dragana

Vad kul att ni ska ses! =) Det är jobbigt när man inte har så mycket tid för varandra.

anna

snyggt! och alltid kul att träffa ens bästa vän :)

Maja

Blogga gärna mer om nailart, typ tutorials och så om du har tid. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: