slide show

zip bag

 
 
Okej så nu har jag hittat den perfekta väskan. den ser i princip precis ut som jag vill att den ska göra! enkel, stilren och med dragkedjor på sidan.
 
den går loss på 45 pund vilket motsvarar ca 500 spänn vilket inte är så farligt för en väska men grejen är den att den finns på asos som är en utländsk sida, så är det nån som beställt där förut som kan berätta lite om hur mycket frakten blev, hur lång leveranstiden är osv?
Nelly

Vilken fin! :D Och ett helt okej pris också ^^ Tyvärr så har jag ingen koll på den sidan - googla runt lite så hittar du säkert något :)

sv: Okej :D

Sara Ekman

Asos är jättebra sida, beställer en del därifrån :) brukar vara fri frakt och typ en veckas leveranstid :)

Jenny

Så jävla snygg!

Olivia Carlsson

De gånger som jag har beställt därifrån har det varit fraktfritt och leveransen har tagit ungefär en vecka, men det är nästan ett år sedan jag gjorde det senast :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: