slide show

nicki platform sneaker

 
Förut så hade jag väldigt svårt för platforms men nu börjar jag gilla det..eller så länge det är på converse och sneakersliknande skor så funkar det men annars så njaa. meeen jag gillar verkligen de här skorna, så jäkla snyggt med pärlorna och det där. vill ha!
Ida

Jag har fortfarande lite svårt för platåer, men jag brukar ändra mig när det gäller mode och trender så=)

diys.blogg.se

såå snygga! ska du köpa? :D

sv: jaaa! mina nya boots är så himla fina :D är verkligen kär i dom! Har du hittat några skojuveler till hösten? :D

Liborius

åh jag äger ju faktiskt ett sådant halsband, det hade verkligen varit pricken över i:et:)

josefine

lite annorlunda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: