slide show

molly top @gina tricot

Gina har fått in lite nya molly tops, det finns flera färger och prints att välja mellan men dessa 3 tyckte jag mest om! den i mitten tror jag skulle passa bra till mina vinröda jeans men annars så gillar jag nog den längst till vänster mest. vilken är eran favvis?
 
- elin

sv; tack du! :D

Händer imorrn? :)

Oh galet snygga! :)

SV: Tackar! Ja ombre är ju himla snyggt! :)

Jenny

Älskar den i mitten!

gillar den till höger :)

Ronja

Svar; hihi :) allt bra?

Ella Stork

snygga!

mee

den till vänster kanske ! Men alla e snygga ;)

Agnes Eriksson

åh tack finis.
Snygga tröjor, riktigt billiga också :D

Amanda

Snygga!

Sanna

Hej! Är du en brud som gillar att fotografera? då tycker jag att du ska vara med i min fototävling som jag har på bloggen. vill få med så många som möjligt så skulle vara roligt om du är med !

http://sanniieee.blogg.se/2012/october/nu-ar-det-dags-fototavling.html

Kram!

Cheersisterss <3

åh alla va fina :D as fin blogg du haaar :DD hur mår du idag då? :D

M A T I L D A

så snygga dom är ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: