slide show

mitt 2012 - del 1

Nog för att det är lite mer än 2 månader kvar till nyår men jag tänkte ändå slänga upp den första delen av årsresumén redan nu så det inte blir så mycket sen. men som ni kanske vet så älskar jag att gå tillbaks i arkivet och kolla igenom gamla inlägg och bilder, så himla kul att se vad man gjorde, tyckte och tänkte osv. så here it is, 1a delen av mitt 2012!

Januari;
 
 
Jag och mamma drog till gran canaria på nyårsafton och firade alltså nyår bland palmerna istället vilket var så himla skönt!
 
 
helt okej sätt att börja året med!
 
 
 
 
hemma i kalla sverige igen!
 
 
vi började göra gelénaglar i skolan, yey!
 
 
 
 
en massa nagelmålningar.
 
 
såhär såg mitt nagelbord ut, typ kaos haha..nu är det lite mer uppdelat och inte lika trångt.
 
 
köpte en mysig tröja från monki.
 
februari;
 
 
jag som aldrig läser böcker blev helt fast i dessa! sååå bra är dom. 
 
 
köpte en till snygg tröja som jag fortfarande har på mig lite då och då.
 
 
fick mitt manikyr-diplom! även om vi var diplomerade innan jul så fick vi inte diplomen förrän i februari.
 
 
en bild till en skolgrej.
 
 
outfit med min fina skinnjacka (jofama by kenza)
 
mars;
 
 
målade på tippar
 
 
 
hejjjj
 
 
 
 
naglarnaglarnaglar
 
 
köpte ett par snygga shorts som användes flitigt under sommaren.
 
 
och en vit kavaj som jag dock inte hann använda så många gånger pga av att jag spillde nagellack på den, braaa där.
 
april;
 
 
 
 
köpte ett par snygga skor som jag velat ha jättelänge.
 
 
 
 
ännu mer naglar!
 
 
lite shopping
 
 
hade fortfarande kvar mitt mörka hår..
 
 
men inte så länge till för sen gjorde jag mitt fina ombrehår!
 
 
new york naglar.
 
del 2 kommer sen!
Marie en Småländsk Dalkulla

Ohhh så mycket snygga naglar. Jag gillar oxå att lägga ut bilder från arkivet igen, för det är ju inte alltid samma som ser dem igen, så det är ju som nytt igen

elin stridh

härliga bilder :D

Marran

Skönt att börja det nya året på Gran canaria :) Jag var där i mitten av januari men den veckan var det rätt blåsigt och kallt.

SV:
Nej usch, mörkret tycker jag inte alls om:S

Lotta

Sv: Jadå, det gick jättebra. Har en hel del bilder som jag ska visa senare :) Vad händer idag då?? =)

josefine

Tack så mycket, Desamma :)

Nelly

Smart att redan nu pulicera del 1 i årsresumen - blir ju lätt för mycket om man tar allt på en gång inom en kort tid! :)
Och det låter som ett bra år so far ^^

carro

Älskar Elsa böckerna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: