slide show

studentmössan fixad!

 Nu är studentmössan fixad och nu får tiden fram till studenten gärna gå lite fortare! ååh längtar så himla mycket!!
Liene

Tack:D

Åh, förstår att du längtar!
Vad ska du göra efter studenten?

Lisamarie

sv: tackar!! :/
kul med studenten!

Lotta

Sv: Jaa, det var verkligen gulligt gjort :D och det tror jag knappast på.. jag är typ sämst på sånt där fast jag önskar att jag vore duktig på det för det är jättefint :)

Dragana

Fan vad jag saknar student dagen! Det var så underbart roligt! =)

Amanda - vardag,foto,tips,outfits m.m!

sv: visst är dom :D beställde den 2 å 3dje ^^

anna

vilken fin mössa! blev så glad när jag fick beställa min och ännu mer när jag sen fick den efter ett par månader, haha! bästa året helt klart :)

Sofia

Härligt. Det kommer gå fort. :)

Dragana

Svar: Ja precis! Det blir en kul dag! =)

Marre

Snygg!

My Fredblad

Hejsan! Har precis skaffat en blogg, så kika gärna in om du får lite tid över :) måste bara säga att du har en jättefin blogg, har du gjort designen själv? :D

Carro

åååå kul!!

Nelly

Det är så roligt när man väl har beställt hem sin studentmössa - nu kommer tiden till studenten gå fort!

Ida

Passa på och njut av tiden innan studenten, den är underbar=)

Ellen

Längtar också till studenten, trots att jag bara går i åttan... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: