slide show

knits from weekday

Hittade ett gäng enkla men snygga stickade tröjor på weekday! den med dragkedjorna är helt klart favoriten (har bloggat om den förut också) men priset har hindrat mig från att köpa den..liksom 2000 för en stickad tröja? de andra gillar jag iallafall för att dom är så enkla så dom går att matcha lite som man vill!
Elin

Allt bra?

Ella Stork

fina!

sv: tack :) ha en fin kväll :) kram

Caroline

så snygga!
men usch vad dyr den var:(

Ida

Jag har frågestund på min blogg, du får gärna fråga mig något om du har tid och lust :) kram

Emelie Svensson

haft en bra helg? :)

benedit ♥

snygga! :) synd att den var så dyr :/

sv; hihi det är inte så svårt! :)
allt bra idag?
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: