slide show

is chai

 
 
 
 
Okej jag har verkligen blivit beroende. köpte chai pulver inne på espresso house idag och testade att blanda det själv nu ikväll och det smakade precis som deras egna is chai, så jävla gott!! borde låtit den stå inne i kylen ett tag till (hade is i också men den smälte inne i kylen) men annars så var den perfekt. kommer dricka det här varje dag nu haha!
- elin

åh älska chai!

sv; tackar :D

Caroline

mums!:D

Karolina - Foto & Sportgalen tjej

Vad kul att ni hittade till min Veckans Blogg på min blogg.
Håll nu utkik i helgen då jag drar vinnarna.
Lycka till och ha en bra vecka! :)

Frida

Jag har frågestund på bloggen! Så passa på att ställa en fråga :)

Victoria

Okok.

Nelly

Såå gott! :3

Sophie "autophoto"

Ja de va ogg snygga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: