slide show

för 2 år sen

 
 
För 2 år sen trodde jag aldrig att jag skulle sitta och hålla på med naglar, jag som aldrig varit intresserad av naglar är nu, 2 år senare nagelterapeut och mitt största intresse är att sitta och dekorera naglarna. på bilderna kan ni se min utveckling, från då (dec 2010) till nu, oktober 2012.
Sara Ekman

kul att se utvecklingen :)

Marie en Småländsk Dalkulla

Ohh massa fina naglar du gjort =D

Nicole [ Foto & Vardag ]

sv: tack! Hur mår du?

Clara Ringqvist

Så kul med alla olika dekorationer! Många jättefina varianter!

bbecka

sv: ja visst är hon söt! :)

Nelly

Du är så duktig! :)

sv: Hehe jo, lite komplicerat är det x3 Tack ^^

Kaffehörnan

Wow vilka naglar. Har du eget företag

Frida

Grymt snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: