slide show

cherry blossom

 
 
Vet inte vart min nagelinspiration har tagit vägen, känns som att alla designer jag gör nu är sjukt tråkiga och bara slarvigt gjorda. men den kommer väl tillbaks snart antar jag! så länge får ni iallafall stå ut med såna här tråkiga målningar haha..
Liborius

åh vilka fina!!

Nelly

Vad fina :)

sv: Jodå, jag brukar allt köpa pulver där ifrån :) Men man tjänar bra mycket pengar på att göra eget och sen så tycker jag att det är godare ^^ ;D

chris

tkr det är bra och fint gjort!

Svar: tacktack!=)
Julia

Aili

Åh, vad fint! :)

Svar: tack!:D
Julia

Linnea

Åh så fina!

Svar: tack så mkt!=)
Julia

Daniella

Isånnafall för att få lite inspiration och allt igen så kan du ju först fila till naglarna till någon annan form kanske, sedan försöka tänka annorlunda och kanske köpa nå sorts klistermärken med typ chanel märket på eller nånting, göra mer bling och skippa regnbågarna! ;)
pröva något nytt alltså, de kan ju vara kul :D

Svar: ja jag hade spetsiga naglar för ett tag sen men trivs bäst att ha dom såhär! och jag vill helst göra mönstret själv, utan klistermärken! men det var bra tips, ska tänka på de det där med formen så kanske gör nåt annorlunda nästa gång det är dags för nya gelénaglar;)
Julia

Victoria

åh, fett snygga naglar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: