slide show

acrylic

 
Såhär blev akrylnaglarna jag gjorde igår, första gången jag gjorde franska. har bara gjort det några gånger på våran nail trainer och på mig själv på en nagel så jag är inte proffs än så ni vet hehe..
 
M A T I L D A ♥

super snyggt ! :D

sv. ja det får jag verkligen hoppas på ! :)
KRAM

åh vilka fina naglar!

sv: ja verkligen :)

Ronja

Svar; tack så mycket! Den är från chilli :)
gör du naglar gratis på folk som mig hehe?

- elin

åh så snyggt!

sV; tack så mycket :D

sv; verkligen! så lite så :D

Ronja

Svar; ja det förstår jag men man kan ju alltid fråga! ;)

Sara Ekman

fina!! :)

Nelly

Vad fint det blev! Jag har annars svårt för franska naglar - tycker ofta resultatet ser för plastigt och.. billigt ut. Men dina blev som sagt riktigt bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: