slide show

31 days of nail art - day 3

 
 
Okej humlan/getingen/whatever blev asful men det blev kanske lite roligare än helfärgat iallafall?
 
F R I D A - M A R I A

Jäklar vad läckert! Så snyggt :)

★ Ida

åh häftiga!

Sv: det var sjukt underbart också hihi :D

amanda

sv: tack!

coola naglar!

Nelly

Jag tycker att den blev söt! ^^

sv: Okej, ja då är det ju onödigt att slåss om biljetter och lägga ut mer pengar :)

Anna T - Nörd & Filmskapare

Åh vilken kul challenge :D!! Den vill jag också prova sen när jag är klar med min ett foto om året grej ^^
Ska bli kul att se dina andra dagar, tyckte dessa blev jättefina!! Hade aldrig kunnat göra så fint!

sv: Tack så mycket ^^!!
Allt bra med dig?

amanda

sv: varsegod :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: