slide show

121026

Hade bara nagellektionen idag så vi slutade tidigare, skön dag! jag gjorde naturella akrylnaglar på mig själv, kan visa upp dom sen.
 
har även höstlov nu och har lite roliga grejer inplanerade, hoppas bara att allt blir av. tänkte faktiskt ta en snabb fotorunda ute också innan alla färgglada löv försvinner men det är så sjukt kallt så jag vill inte gå ut haha, kaanske gör det ändå..
 
 
 
 
hade på mig min nya mysiga tröja idag!
 
 
alice

sv: ja :D

riktigt snygg outfit!

Elisa

SVAR: Åh tack så mycket, blir så glad!:D
Himla snygga skor och den där tröjan är så snygg, vet inte hur många gånger jag har velat över om jag ska köpa den eller inte haha!;)

▲ Lina | fotoblogg ▲

Härlig outfit!
SV: Tusen tack <3

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

så himla snyggt och enkelt :D

sv: hihi,aw tack :D
kramis♥

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Haha, jag är totalt kass på att hålla liv i blommor så vi får väl se om den överlever^^

Hej sötnos! Allt bra med dig idag? :]

B E A

Grymt fin tröja:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: