slide show

121024

Som vanligt på onsdagar slutade jag tidigt (halv 12) och det var ju riktigt skönt! hade redovisning på engelskan..stog och pratade heeelt själv. lite läskigt men jag tror det gick bra. sen gick jag och malin ner på stan en snabbis innan vi gick mot stationen och hoppade på tåget hem.
 
när jag kom hem tittade jag på pretty little liars halloween-avsnittet som gick i natt i usa. såååå jäkla bra avsnitt!! gillade verkligen förra årets halloween-avsnitt också men årets var ju riktigt spännande, ni måste se!
 
Enya♥

Sv, hahaha :)

Sara

Usch jag tycker inte om att ha varken engelska- eller finskaredovisningar! :O Men bra om det gick bra! :D

Svar: Tack, vad snäll du är! :D Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: