slide show

wanties from kandeeshop.se

 
Finns så mycket fint på kandeeshop.se, gillar verkligen det vita linnet och tygkassen!
 
johanna <3 ♫♪

Så snyggt inspo :)

Erika

Gilla det gråa!

sv: visst gjorde den :)

Linnéa

^Åh, sååå snygga saker <3 väskan vill jag ha :)

Carro

åå fina linnen!

Kajsa Johansson

Så mycket snyggt!! :)

SSOFIAS

Jaa riktig kärlek till dem!

Frida

Linnet med fjädrarna var helt klart min favorit. :)

▲Amanda † Fotogalen▼

Så snygga kläder!

- Tackar! Ja det ska jag :P
KRAM

Carro

Fint :)

snyggounik - you can make it! =)

Hon har så sjukt snygga saker på sin shop! :D

▲ J0Z

sv: Tack för tipset :) Ska lägga upp mer kläder och försöka rencensionera fler filmer :) Kram

NICOLE

SV Vad mysigt :)
Jag vet inte än faktiskt! Den som lever får se ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: