slide show

TODAY'S

 
 
 
Såhär har jag sett ut idag! var till stan en snabbis och kom hem med lite fina saker, visar upp det sen såklart.
Olivia

Skitsnyggtttt! :D
Sv. Mm :)

Lotta

Sv: Jaa, det var verkligen riktigt mysigt :) och idag har jag varit på universitetet hela dagen, åkte faktiskt hem precis nu.. så jag är galet trött!

Vad har du gjort idag då? =) Kram

emma ~ sjufoto! ★

sv: åh tack så mycket du ! :D

snyggt!!

sv: visst är dom :')

Jossan

- Tack!! :D

♫♪ sandra T

snyggt!

Johanna Gustafsson

Sv: Ja, jag har två avsnitt kvar på säsong ett. Tycker hela grejen med att de får sms är lite creepy och de där handskarna man får se. Jenna är almänt creepy också. Hur långt har du sett? :)

Malin

Gud vilken snygg tröja!! vart har du köpt den? :D

linah

fin!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: