slide show

på min önskelista

 
Såhär ser årets önskelista ut just nu, iphone 4s (har hört att 5an inte är bra så jag satsar på 4s istället) för att min mobil som jag har nu lever sitt egna liv, ett ankare till mitt thomas sabo armband, parfym och david guettas grymma skiva. vad önskar ni er?
julia

håller med ;)

vad gör du?

♫♪ sandra T

nice!

Juliaa

haha ;D

Lisa

Är allt bra med dig?

Carro

va? ska inte 5an va bra? :O trodde den va mkt bättre.

Jennifer Carlsson

ja verkligen!

snygg header!! :)

Hanna

Har en 4s och jag tycker de är hur bra som helst! Rekomenderar verkligen :D

♣ Ida - Hon som föddes med LKG

5an äger :D

Frida

Kanske skulle göra en önskelista över vad man vill ha i julklapp kanske. :)

Dana

5an är jätte bra, har haft den i mer än 1 månad och har inte fått några problem alls. Tro inte på allt du läser ;)

Svar: min kompis köpte den samma dag som den kom ut och hennes wifi funkade inte men antar att hon hade lite otur då. men den verkar rätt lik 4s så jag önskar mig nog den ändå :)!
Julia

Dana

sv; jaha okej, min funkar perfekt men som du säger, tror inte heller det är så stor skillnad mellan den och 4s förutom storleken ;)

Svar: nej precis och så är 4s lite billigare! ;)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: