slide show

nageltippar

 
Klickade hem lite extra övningstippar och en display där man kan sätta tipparna och visa upp dom från nagelgiganten. satte dit några gamla (dom flesta är nästan 1 år gamla men några är från i våras/somras också) tippar så länge. synd att dom uppochner bara, får väl se till att måla åt det andra hållet på dom nya tipparna.
caroline

åh, härligt :)

Hanna

skulle vara kul om man fick se nästa nageldesign :)

Svar: imorgon kommer det bilder! :)
Julia

▲▼Emma▼▲

Gillar du SMOOTHIE? :D I så fall har jag ett gott tips till dig! KLICKA IN HÄR;
http://tomson.blogg.se/2012/november/happy-with-smoothie.html#comment

Förlåt på förhand om du inte gillar såna här
kommentarer!

Sassäh ᵔᴥᵔ

Godkväll! ;) Riktigt snyggt! ^^ Hoppas att allting är bra med dig!

nojjz.blogg.se

Marika Saarenpää

:-) allt bra då?

Frida

Gud vad fina tippar du har gjort! Älskar de med julmotiv. :D

Liene

sv: Ja, jag älskade red bull och drack det lite förut men eftersom det är skadligt slutade jag helt så när jag fick höra om denna och smaka blev jag otroligt glad för den påminde så mycket om red bull:D denna har ju inga konstiga ämnen som kan ge bieffekter. Man ska bara komma ihåg att också äta;)

Sofia - FOTO

Sv: Jadå, idag är det bättre! :)
Allt bra med dig idag?

Sandra - foto & vardag

Svar: Hon är ju det ;)
Jättefina tippar, har du gjort dom själv?
Haft en bra dag? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: