slide show

lisa singlet

 
 
Idag när jag och malin var på stan och letade efter julklappar så hittade jag det här snygga linnet på monki. alltså jag förstår inte grejen med mig och linnen, det är typ det enda jag köper just nu och det är liksom november? gillar iallafall den här jättemycket, så snyggt med dragkedjan. frågan är bara vilken färg som är snyggast?
Lotta

Sv: Jaa, det var ju så himla gulligt :D Har du haft en bra dag idag då?? =)

Carro

vilken fin!

Nelly

Vilka fina! ^^

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

oh svårt! Kanske svart :D

Frida

Jag tyckte bäst om den svarta! :)

fakeasmile

fin blogg!
allt bra? :)

Marran

Det kanske är en önskan från dig att det skulle vara sommar? Eller att du vill åka utomlands? :)

SV:
Okej det låter som en bra idé

sara

snyggt!

Lotta

Sv: Jaa, det var riktigt gott :) och det vita linnet blir ju assnyggt till sommaren när man blivit lite brun ;)

Eleni

Snygga!

Önskar dig en fortsatt trevlig dag :)

Andrea Gunnarsson

Sv: Jaa, att den är bra?!

ladymuffin

sv; ja mina cupcakes blev fina och framförallt goda! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: