slide show

different

 
Gjorde gelénaglar på mig själv idag och testade en lite annorlunda form den här gången som jag tror att jag gillar! lite ovant men kul att testa något annat än vanliga raka. snart kommer fortsättningen av nagelutmaningen som jag gör också, har haft fullt upp med annat men nu har jag tid till att måla lite!
EMMAS!

åh vill också ha sånna långa :D

Evelina

Så fräscha naglar :)

FIA

Vad fint blev!

Jag var i Marbella :)

Linnea

sv: Tack ska du ha!! :)

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: De är de, men lite väl stora, tappar dem xd

Frida

Riktigt snyggt! :)

Nina

sv: Ja det ska bli helt underbart! :D

Så fint !

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

nice att kunna göra det själv! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: