slide show

31 days of nail art - day 23

 
 
 
 
Haha vet inte varför jag blev inspirerad av just monsters inc men så blev det! tänkte först ta breaking dawn eller hunger games men det kändes rätt tråkigt, ville göra nåt från nån tecknad film.
Liborius

åh du är så grym:D

Sara Ekman

älskar den filmen ^^

Nicolinafoto

Sjukt coolt! Men är det inte svårt att få det så snyggt? jag suger verkligen att fixa naglarna snygga.. :(

Sara

Älskar hur du designar dina naglar!
Du är verkligen duktig..!
Vill du få fler följare/besökare kan du delta i min veckans blogg tävling, vinnaren får två länkningar på min blog + en liten text om din blogg, så ta chansen nu!

http://www.nattstad.se/ssarapersson

Emelie - Emelies Christmas

Åhh så coolt!

Izabella Nau

Roliga utmaningar! Undrar om man kommer kunna klara det ;)

Izabella Nau

Sv:

1. Jaha, så du är en tråkig en ;) Nä jag skojar bara, men jag är en sån här person som älskar julen, så jag sätter gärna igång två veckor innan liksom ;)
2. jag känner att jag inte kommer lyckas, är inte bra med naglar. Jag "hatar" mina naglar om vi säger så :P

Clara Ringqvist

Så häftiga! Kul idé!

olivia

åh vad coola :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: