slide show

31 days of nail art - day 22

 
 
Blev inspirerad av rihannas låt 'diamonds'. tyckte resultatet blev rätt bra, det svarta tillsammans med stenarna och formen på naglarna blev riktigt snyggt tillsammans.
Fanny :)

Super snygga!
Skulle bli jätte glad om du skulle ha lust att ställa några frågor i min frågestund Kram:)

Evelina

Svar: Förstår det! :)

Frida

Riktigt snyggt!!!! :)

Jonna

aa tycker jag också :)
allt bra idag?

Molly Bergström

Heeej :) Hoppas du får en fortsatt fin måndagskväll :D

( svara gärna i mina kommentarer, för jag kan inte se svaren annars.. =/ )

Fotograf Annie

Svar: Tusen tack :) Ja, jag trivs jättebra :)

Tess

Ja jättefina! fina naglar!

Sara - nystartad fotoblogg

Sv: Tack så mycket! :)

Fina naglar!

Elin♥

Sv: Åh vad kul :D

Elena

Jag har funderat på handleden eller i nacken, men som sagt är rädd för att det ska göra jätteont. /:

isabella

Gud vad snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: