slide show

31 days of nail art - day 19

 
 
 
Det här kan vara den roligaste dagen på den här utmaningen hittills, älskar att göra galaxer! dom är väldigt enkla att göra och jag har gjort dom en gång förut och fotade samtidigt som jag gjorde det så slänger upp videon här igen ifall ni vill se hur jag gjorde!

 
 
 
EMMAS!

coola naglar :D

Frida

Sjukt snyggt! :)

M A T I L D A ♥

snygga :o

sv. jaa, jag ser verkligen framemot det ! :D

Daniella Book

Åh tack så mycket! Detsamma :D

Kompakt

Måste vara svårt att måla naglarna så?
Men vi på kompakt undar....
Bakat kladdkaka idag på kladdkakedagen?
i så fall, ta ett foto och skicka in till oss. Har du tur är du en av dem som får en länkning! Hälsningar Kompakt!
http://kompakt.blogg.se/2012/november/olivia-kladdkakedagen.html

Simona ågren-

sv: hihi, jaaa :D

carro

Visst är den :)

Felicia

LOVE IT!

Linnéa

Ja verkligen, får gå in på bikbok o köpa en sån tröja :)

coola naglar :)

Lisamarie

sv: ja det kan man verkligen säga!D
coola naglar!

Lisamarie

sv: ja :D

Evelina Åberg

Var gärna med och tävla om 50kr presentkort på hm!
http://evelinaelisabet.blogg.se/2012/november/utkast-nov-06-2012-2.html

kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: