slide show

31 days of nail art - day 14

 
 
Haha alltså blommor är jag verkligen inte bra på att måla men med lite träning kanske det går sen.
emma svensson

svar: ja visst? :) älskar att klippa ihop sånna här collage!

Therese

Jajamen! :)

Gör du idag då?

bbecka

Shiet, va duktig du är!

Anonym

Va fint målat!
Sv: Tack så mycket! :)

Lotta

Sv: Jaa visst är det! Jag fattar inte att dom människorna inte förstår att ingen vill höra på deras musik - sänk volymen liksom! Så himla svårt är det ju inte :p

Vad har du för planer för denna fredagskväll? :)

MADDISENJ

Nu har jag lagt upp bilder på min förändring av mitt hår, gå gärna in och kommentera vad du tycker :) Ha en fin fredag!

Sara Ekman

Nej, de svider ingenting, men jag tar inte bort mascara med dem, bara foundation och ögonskugga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: