slide show

121130

Det här är ett tidsinställt inlägg för när det här publiceras sitter jag på tågetttt. idag ska vi iväg med skolan till saco-mässan i sthlm, nån fler som ska dit? ska gå runt lite där och snacka med dom på study abroad hade jag tänkt, vill verkligen plugga mode eller nåt sånt efter gymnasiet i new york så jag ska passa på att ställa lite frågor till dom nu när jag har chansen.
 
kommer komma hem rätt sent så har tidsinställt lite inlägg här.
 
 
snie.blogg.se

tack :)

Anonym

Me too! :D.

Frida

sv: alltså jaaaaa, jag MÅSTE dit och det måste ske snart känner jag!

Men åh hur coolt vore de inte att plugga mode i NY??

Amanda

Cool bild^^

Amanda

Cool bild^^

sara

Javisst är det, kan inte få nog av snygga inspirationsbilder! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: