slide show

121117

Behövde en liten break från bloggen igår, skoldagen var sjukt stressig för vi har haft ett projekt där vi ska styla en modell efter en månad (jag och min kompis hade juli) med make up, hår, naglar och kläder. och därefter ska modellen fotas och sen ska det bli en almanacka av det.
 
så igår var det alltså dags att fota och dagen började med att våran modell inte kunde komma så då fick vi välja en annan och då blev det kaos med kläderna eftersom våran modell som vi egentligen skulle haft skulle ta med sig sina kläder. men allt ordnade sig även om det blev väldigt inproviserat.
 
ska visa upp naglarna som jag gjorde snart!
 
 
Sophie "autophoto"

Visst är de, blev med ett par hem igår ;)

majken

Och idag händer?

Enya♥

Sv; eller hur! :)

fin blogg du har!

HOMS

Är det inte ombré du har?
Har du gjort det hemma eller hos frisören?
Är väääldigt sugen på att göra ombré, därför jag frågar. Skitsnyggt! :D
Riktigt snygga naglar, har faktiskt testat att göra liknande naglar som du haft (dock för flera månader sedan haha :P)
Är ganska dålig på att kommentera bloggar men jag tycker att det är dags nu ;)

Kram Moa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: