slide show

121115

Kom precis hem och har en massa att göra nu inför ett skolprojekt som vi har och jag ska jag dekorera lite nageltippar nu till det projektet som kommer ta ett tag att göra..om jag blir nöjd så lägger jag upp en bild på min insta sen ikväll (juliailgren1) om ni är nyfikna. så nu har jag precis laddat upp med en red bull och ska börja!
 
 
 
 
nya linnet från nelly trend är på idag!
Jasmine Lundvall

Snyggt!

Frida

Tack så mycket! :)
Var det fint där? Jag vet att ni bodde väldigt bra till. Har sett bilderna, men kommer inte ihåg om det var några bilder inifrån hotellet? :)

Amanda Persson

fina bilder .D

Nina

Sv: Ja det var supercoolt verkligen!! :D

Lotta

Snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: