slide show

the great green whatsit









Förut så beställde jag 2 st nagellack från märket misa på nagelgiganten. jag testade båda men dom rent ut sagt sög eftersom att dom inte alls täckte. målade naglarna med en av dom här igår med china glaze pelican gray som bas. jag tycker att färgen ser ascool ut i flaskan men på naglarna blev det inte lika snyggt.

på måndag ska jag förhoppningsvis få låna hem en uv-lampa från skolan så då ska jag förlänga mina naglar så jag kan göra designer igen! längtar! ska också träna på att göra fransk på min berit/nailtrainer.
E L I N F E L I C I A S

vilken besvikelse :(

PsychoBlonde

eller hur! beiga badrum är så fräscht tycker jag

Sofia

Fin färg. :)

FREDRIKA PERSSON

Ha en bra lördag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: