slide show

take me away



anonym

är nagelgiganten en säker sida att handla från, med betalning och frakt och så?? :)

julia

anonym: japp det är den, har funkat bra alla gånger jag beställt därifrån iaf!:)

sabina

elr huuur :)

vad fina!

sabina

vsg:)

aLva

- Ja! ;)

Amanda

Tack :)

Elin ♥

sv: tack :D

neli

ja jag håller verkligen med =)



vilka söta naglar hihi!

Moa

förstår de, jag vill dit igen :D

söta naglar :)

jess

Oj, häftiga naglar! :)

R O N J A

är det dina naglar? har du målat dom? hur gjorde du med den där oranga nageln? :) kram

Carro

ååå man drömmer sig bort till varmare breddgrader när man ser de där!!



nej, än så länge har det inte blivit nåt kladdigt iaf! Men kanske om man använt den MÅNGA gånger att det blir det..

linnea

åh, coolt :) får mig att längta ännu mer till nästnästa vecka, då jag åker utomlands :)

Anonym

fint!

Melina

Åh vad coolt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: