slide show

summer feelings







Fotade även samtidigt som jag målade så jag kan slänga upp bilder på hur jag gjorde sen om ni vill!
Manar

sv; Tack! :)

Btw måste bara säga att du fixar skit snygga naglar! Blev helt förälskad i dom nåt inlägg under med palmer eller nåt, verkligen sjukt snyggt. ^^

vanja anderäng

gud så fina!

Becca

Fina!



sv: Ja, Avicii är grym!

Jasmine Öhlin

sv: Okej, jag förstår :) Skulle vara så kul att lära sig bara!

Ronjaa

Sv: Japp! :)

LIENE

Gillar naglarna:)

anna

fina naglar!

ava miranda

snygga naglar! :>

Pablo

Tack så mycket!



Snygga naglar!

Ida

Sv: tack snälla!

Sjukt snygga naglar. Proffsigt!

Alexandra

Gud vilka snygga naglar :)

Fo ♥

Gud vad fint! Kan jag tjuva denna ide till min nästa nageldesign? ^^



SV: Tack så mycket. ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: