slide show

NEW YORK









Jag är typ gladast i världen just nu!!! jag ska till new york, känns nästan lite overkligt för NY är en stad som jag velat besöka i fleraflera år, jag har liksom NY gardiner, massor med tavlor, påslakan, kuddar, fondvägg mm. ska bli så sjukt jävla roligt, längtar ihjäl mig!!! och ja jag gillar utropstecken.
Liborius

ååh jag är inte lite avis!!:D

SARAH CARLSTEN

Ha en awesome torsdag! :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

sandra

Åh, vad lyxigt! Så roligt :)

Liborius

vem ska du åka med?:D

svara gärna på min dagens fråga: tycker du det är roligt att köpa basplagg?:)

LIENE

Tack så jätte mycket:D

danaaa'

OMG AVUNDSJUK! Vill också åka till NY! Min mamma har lovat mig att vi ska åka dit efter att jag har tagit studenten :D

Frida

Ska bli kul att följa dig från New York. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: