slide show

juliees1 @instagram

Dagar som den här vill man ju absolut inte sitta inne framför datorn så då kan ni som sagt hitta mig på instagram också, juliees1 heter jag där. idag har jag slängt upp 3 bilder varav 2 av dom är naglar som ni redan sett men jag har iaf lagt upp dagens outfit där men jag kommer att lägga upp fler bilder här på bloggen sen såklart.

när jag kom hem satte jag mig och pluggade matte så det ska jag fortsätta med snart.. åh pluggvecka igen. matteprov, nagelprov (viktigt!) och en mindre viktig religonredovisning har jag den här veckan för er som ville veta.

sneek-peak på dagens;



Isabelle-Stil.Foto.Personligt

Sv: Japp och dom passar till allt!

Therese

härliga naglar!

anna

så himla snyggt med knallgrön anaglar :)

Anonym

mplar du aldrig höger handen i samma mönster som vänster? :)

julia

anonym: joo när jag orkar så haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: