slide show

ISADORA - dark shades













any favorite?
linnea

älskar det märket på lack! :)

iiiden

fina färger :D



sv: tack!:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack tack! :) gillar bilderna!

Sara

Tack så mycket :)

Snygga färger, håller dessa lack bra?

Emelie Bohlin

Sv; härligt :)

allt är bara bra med mig också!

Linda- smokeyeye!

Svar: Vad roligt att du tyckte om det :)



Härliga färger!

Liborius

många härliga färger där:D gå inte välja en favorit^^



ja visst är dom snygga! börjar tröttna på lita modellen så det är roligt att dem har så mycket annat fint också:)

Jojjo Carlsson

Sv: Gick det bra på nationella för dig?



Jag verkligen ääälskar de absolut första lacken :) Skitsnygga! De andra var ju också fina men de första ver mer min stil :)

Jojjo Carlsson

Sv: Ja, det kan ha gått lite hursomhelst... Vissa frågor kändes bra, andra fattade jag ingenting av :P Men ett G borde vara säkrat iallafall :)

Fanny

Fin blogg!

Allt bra med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: