slide show

gradient abstract





Målade om mina naglar igår, blev en enkel abstrakt design den här gången. eftersom att jag slutade så tidigt idag så har jag även hunnit måla om dom igen hahah, ni får se dom nya imorgon! (tröttnar ni aldrig på mina nagelinlägg btw?)

fotade även när jag duttade på färg så säg till om ni vill att jag lägger upp det här :)))
mathilda

ja visst är dom :)

snygga naglar, gör du naglar?=)

Nelly

Vilka häftiga! :)

Hur lång tid tar det egentligen att måla naglarna sådär? ^^

Jennifer

Hej!

Jag har kollat lite på din blogg och du gör jättefina naglar!!

Jag har ett gelnagel kit hemma som jag vill sälja och undrar om du är sugen på att köpa det? Har lampa, massa tippar och rosa bygg, manikyr med mera.



Hör av dig om du är intresserad!



Vänligen

Jennifer

julia

jennifer: tack! :)

jag har redan ett gelkit men vilket märke är det?:)

Emmy

sv;

Vet inte riktigt om tack är rätt svar, men tack! :D Hehe.

Wera

Jättesnygga! Vad använder du när du ska göra detaljer och så på naglerna? Tandpetare eller typ nån speciell nagelpenna?

Kram :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: