slide show

got yourself a favorite?









Lite olika designer som jag (får fortfarande frågor om det är jag själv som målat alla naglar) har målat under april. någon favorit?
▲ L I N D A

sv: tack! allt bra? :)

danaaa'

4, 5, 7, 14 :) Alla va fina men dessa var mina favoriter.

Myra-foto och vardag

Sv; Ja, man kan lyssna på den hur många gånger som helst!! ;)

Emilia

SV: Nog är dom ^^

annah

Alla var snygga men 12 är min favorit! Enkelt är bäst :)

ida

fan vad snygga!! 1 & 5 :)

Lotta

Sv: Tack så mycket :) Är allt bra med dig idag??



och min favorit är helt klart nr12 =)

Sara

sv: Tack så mycket :D



Vilka fina naglar!

johanna

alla e skitsnygga! :D

rebecca

4:an (och alla i samma stil), samt nummer 14 var riktigt coola :)

S a n n a

JÄTTESNYGGA, ALLIHOPA :D

SV: jadå :)

Mira

Sv: Tack så jätte mycket! :)



Nr 6 och 13 är nog mina favoriter, super coola! ^^

Sara

sv: Tack så mycket :)

bella

nr 14 var häftig :)

Dilin

14 :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: