slide show

got yourself a favorite?







Alla naglar som jag målat nu under maj. vilken gillar ni mest?
ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Åh så snygga, jag gillar nummer 9 bäst :d

Patricia♡

Ja visst är koftan fin:)

Elise

Sv: Jag med! :) Eller jag gillar den mest rättare sagt ;) Btw, fin blogg du har =)

W I L M A - PHOTOGRAPHY!

sv; Det gör verkligen jag med!:)

Sara

Nr 2 :D

Johanna Öberg

åh va svårt att välja! men nr 5 tror jag:)

Linda

7, 8 eller 9 som nog e min absoluta favo!

martina

VINN ETT VALFRITT SMYCKE FRÅN TRENDYSTUFF!

http://martinaolsson.myshowroom.se/15635/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-trendystuff/

Mikaela

Jag med :)

Oj vad duktig du är!

Anonym

Sjukt många fina ju! går inte ens bestämma :P

MADDISENJ

gud så mycket fint, kan inte välja en favorit :p

felicia - fotokobran

vet du något bra tips att tjäna pengar på bloggen?

Jag vill jättegärna veta ditt bästa tips isåfall, det bästa tipset får även en länkning för att jag blir så glad! :D

http://fotokobran.se/2012/june/svara-garna.html#comment

Viktoria - Hallon

shit vilka häftiga! grymt svårt att välja favorit, men jag kommer bäst ihåg nummer 7, så jag föredrar nog den :D

Ell

Kan nästan inte bestämma mig alla nagalar du gör är fina! :D

nath

9a ! =)

Hanna

Jag tycker nr. 6 var snyggast! Fast alla var väldigt fina :)

felicia-

såå coola naglar du gör!!

Paula

No 6 & 9 va ju skit snygg!

annie

6&7 var sjukt fina!

ida

så duktig du är! :)

Nelly

Nummer 14 helt klart!<3

Du som är så duktig kan du inte lägga in en instruktion till någon av alla dina fantastiska naglar?

Linnea

14 helt klart inge snack om saken !Hur gör du dina naglar sådär målar du själv?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: