slide show

fridaaaay

Hej bloggen! kom hem för en timme sen men har sprungit runt en massa här. ska bara ta det lugnt ikväll för jag är sååå död efter en typ sömnlös vecka. så jag ser framemot en lång sovmorgon imorgon men bara för det kommer jag säkert vakna 8. ska iaf bara mysa framför nån film ikväll med nån amerikansk glass som påminner lite om ben&jerrys.

och ni som frågar om bloglovin och länkbyte kan ni sluta kommentera det hela tiden? jag använder knappast bloglovin och när jag väl länkar någon blogg så länkar jag den som jag tycker är bra och inte nån random. så nu vet ni det! :)



mer än 2 månader kvar och jag är redan astaggad inför resan haha
Träning & hälsa!

Sv; tycker inte vi heller ;) Usch tänk att leva på peppar vatten och lönnsirap!

Elsa

Klicka på länken så har du chans att bli månadnes blogg!

MIRA

Wow, förstår att du längtar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: