slide show

neon animal print





Här har ni naglarna som jag målade igår! blev inspirerad av love4nails. (eller kanske mer än inspirerad men ändå) hon lyckades självklart mycket bättre än vad jag gjorde då hon är så SJUKT grym på att måla naglar, hoppas på att jag någon dag blir lika bra som hon.. bara att öva,öva,öva massor.
Sessan

Tusen tack :)



Vilka tuffa naglar.

Esmeralda<3

sv: visst är dem:D



Snygga naglar:DD

Emelian

Sv:

Ja, jag med verkligen! :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack :D

Becca

Coola

Johanna Öberg

du är sjukt duktig:D jätte fint!

Iwy - Creative overload

Häftigt! :D

Carro

Det där var riktigt snyggt och häftigt!

Annika

SV: tack :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

fina naglack! älskar rosa :) vilken är din favorit färg??

johanna

snyggt!

honmednaglarna

Helt fantastiska! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: