slide show

just keep smiling

Idag väntar en låååång dag iskolan. first up: veckans segaste lektion och sen har vi en inställd lektion så då tänkte jag dra hem eller stanna kvar i skolan och fixa naglar på en vän men grejen är att jag har utvecklingssamtal så om jag åker hem hinner jag precis kliva in genom dörren innan vi måste åka tillbaks för det tar ju sin lilla tid att komma in till stan/skolan för mig så vi får se hur det blir.

och om jag fixar naglarna så måste jag ändå vänta i nån timme i stan.. orkar inteee. hade jag fått välja en sak just nu hade det varit en lägenhet i stan, orkar verkligen inte pendla längre, känns som att jag typ bor tåget.









bilderna är redigerade i picasa 3, dom har fått en del nya funktioner som jag har lekt lite med.

Sv; Ja jag älskar verkligen den färgen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: